علائم و درمان نفروپاتی IgA
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نفروپاتی IgA یک نوع بیماری شایع کلیه است و تبدیل به یکی از دلایل اصلی نارسایی کلیه، اما معمولا بعد از 10-20 سال بعد رخ داده است، بنابراین زمان کافی برای درمان آن وجود دارد. ممکن است در هر سنی رخ داده است، اما حدود 80 درصد از آنها را در میان 20-30 اتفاق افتاده، آن را به عقب در کودکان کمتر از 10 سال و سالمندان بالای 50 سال است.

علائم اصلی نفروپاتی IgA:

ادرار خون، proteinurine، فشار خون بالا، ادم می علایم اصلی این بیماری هستند، اما گاهی اوقات آشکار نیست. در آغاز، مردم عفونت تنفسی فوقانی (URI) داشته باشد، 1-3 روز بعد، ادرار خونی رخ داده خواهد شد، برخی از افراد ممکن است درد در پشت، غیر طبیعی و عضله در همان زمان سقوط کرد.

درمان این بیماری

هیچ درمانی خوب در مورد طب سنتی وجود دارد، راهنمایی بیماران باید توجه است برای جلوگیری از مواد خسته و سمی از کلیه و جلوگیری از سرما و محبت.

نکته کلیدی از درمان این بیماری است که به کنترل فشار خون، کاهش نشت پروتئین و به تاخیر انداختن پیشرفت نارسایی کلیه، حتی به آن معکوس می باشد. با توجه به پژوهش، طب چینی می تواند کمک به تخفیف علایم این بیماری به طور طبیعی، در علاوه بر این، می تواند عوارض جانبی ناشی از طب غربی را تسکین دهد.

اما افراد مختلف از نشانه های مختلف، بنابراین روش درمان نباید همان. در بیمارستان ما، دکتر ما برنامه درمانی شخصی با توجه به وضعیت جسمی بیمار را. در میان کسانی که روش درمان، طب میکرو چینی Osmotherapy از معروف ترین آنها است، آن است که به طور گسترده ای در درمان این بیماری استفاده می شود.

اگر شما هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA باید، انجام مردد به تماس با دکتر آنلاین ما نیست، آنها را توصیه





:: برچسب‌ها: علائم و IgA نفروپاتی درمان از نفروپاتی IgA نفروپاتی IgA درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: